Zaznamenali jste rozuzlení skandálu resp. kampaně Hornbachu a mizících písmen? Co si o ní myslíte? Vytěžil Hornbach z kampaně s písmeny nové zákazníky, větší povědomí? Zapůsobila kampaň na Čechy stejně jako na zákazníky v dalších zemích, kde kampaň probíhala?
Hornbach nápadem nezklamal
Jak to ale bylo od začátku?
Jak asi celý nápad vznikl?
Kampaňová videa
V hlavním video spotu Hornbachu, které reprezentovalo celou kampaň, se objevila německá kreativní skupina, která má celý koncept na svědomí. Dále také ve spotu najdete švédského umělce, NEIKED, co si z písmena „O“ udělá na zahradě vířivku. Dalším protagonistou je i sculpture artist, Matyáš Chochola a stand-up comedian Bogdan Pirnau. Ti všichni jasně demonstrují svou ukazují tvořivost a umění.
V případě této kampaně jsem zaznamenala i pár celkem originální videí na TikToku.
@hry.mindok My máme písmen dost pro všechny...😏🔠 #mindok #hra #bananagrams #pismena #hornbach
♬ původní zvuk - MINDOK
TIP! Zjistěte, proč je Tik Tok tolik oblíbený a jaké metriky z pohledu markeťáka posty na Tik Tok nabízejí?
A jak to bylo dál?
Co mě ale trochu zklamalo byla návaznost na tuhle skvělou kampaň. Najednou jako by se po mizejících písmenech slehla zem a nastoupila armáda nudy. Jako nad tak skvělý nápad s písmeny nejde jen navázat se „písmena máme zpět a děláme poradenství“. Nebo ještě hůř „máme vše za trvale nejnižší ceny“. Jako já zrovna jsem cílovka a velmi pečlivě si ověřím, kde jsou nejnižší ceny. Za mě nakonec od Hornbachu trochu zklamání.
TIP! Nezapomeňte si také přečíst o jiné kultovní kampaní, a to o – Hvězdě Orion od všech oken!