Sociální sítě v budování značky zaměstnavatele
Předprodej knihy zahájen! Plánovaná distribuce tištěných knih od září 2024.
K sepsání této knihy mě přivedly dotazy účastníků mých školení o employer brandingu a HR marketingu. Nejen jim je totiž jasné, o jak zajímavý a funkční prostor pro prezentaci společnosti a komunikaci nejen s kandidáty se jedná. Navíc také brzy již bude generace Z pokrývat až čtvrtinu pracovního trhu. Právě tato generace je známá svou oblibou v chytrých zařízeních a sociálních sítích.
V marketingu a hlavně content marketingu se pohybuji už přes 12 let a posledních 5 let se zabývám HR marketingem a pomáhám společnostem budovat a hlavně zatraktivňovat jejich značku zaměstnavatele. To zahrnuje mimo jiné vymýšlením a tvorbu strategií obsahové stránky pro malé i velké společnosti. Budování značky zaměstnavatele, HR marketing a nábor obecně je pro mě až fascinující pro svou obrovskou komplexnost a množství stran a faktorů, které do toho všeho vstupují. Právě tyto zkušenosti jsem se rozhodla shrnout do knihy, kterou držíte v rukou.
Smyslem této knihy je tedy vám detailněji představit způsoby, kterými využívat sociální sítě k tomu, abyste přitahovali zajímavé kandidáty, šířili povědomí o značce zaměstnavatele a efektivně prezentovali vaše firemní hodnoty, kulturu, smýšlení, hodnoty tak, aby případní kandidáti hned věděli, jestli se jedná oboustrannou souhru.
Obsah knihy
- Značka zaměstnavatele
- Analýza současných aktivit employer brandingu
- Základní elementy značky zaměstnavatele
- Employer Value Propositions
- Firemní kultura
- Kde kandidáti zjišťují informace o společnosti
- Kariérní stránky
- Základní elementy značky zaměstnavatele
- HR marketing
- Specifika a definice HR marketingu
- Employer branding vs HR marketing
- Role HR v HR marketingu
- Obsahový marketing na sociálních sítích
- Definování cílů
- Definování profilu ideálního kandidáta
- Komunikační linky
- Sdílení pracovních pozic na sociálních sítích
- Storytelling
- Recyklace obsah
- Platformy a formáty
- Publikační plán
- Komunikační mix
- Průběžná kontrola zpětné vazby
- Interní nebo externí autoři
- Sociální sítě při budování značky zaměstnavatele
- Jak získat sledující vašich profilů na sociálních sítích
- Přehled a specifika jednotlivých sociálních sítí
- Snapchat
- TikTok
- Threads
- X (Twitter)
- YouTube
- Zástupná cílová skupina
- Zapojení zaměstnanců
- Firemní ambasadoři
- Jak zavést ambasadorský program
- Obsah a koordinace jeho publikování
- Firemní aktivity na podporu ambasadorů
- Firemní advokáti
- Bonus
- Když vám dojde inspirace
- Zapojení newsletterů do obsahové strategie
- Sbírání kontaktů do vašeho talent poolu
Více informací o knize
Věděli jste, že 6 z 10 uchazečů o práci aktivně zkoumá firemní kulturu prostřednictvím sociálních médií? Otevřete dveře k novým talentům a vytvořte nezapomenutelný dojem! Sociální sítě nejsou jen platformou – jsou klíčem k úspěšné značce zaměstnavatele. Objevte, jak můžete využít jejich plný potenciál bez ohledu na rozpočet – od organického šíření hodnot a firemní kultury po placenou propagaci, která vám otevírá nové možnosti.
Jmenuji se Petra Vrbová a pohybuji v marketingu už přes 11 let a z toho poslední 4 roky se aktivně věnuji HR marketingu a budování značek zaměstnavatelů.
O mně
Pravidelně školím jako jednotlivce tak celé společnosti. Radím jim, jak zaktraktivňovat značku zaměstnavatele, šířit o ní povědomí a také přitahovat nové zajímavé talenty a udržovat stávající zaměstnance.
Stojím také za založením společnosti Digital HR Marketing, která poskytuje komplexní online vzdělávání jak v HR marketingu tak employer brandingu.
Jsem také lektorkou v rámci Pokročilé akademie SUHR. Pravidelně pořádám webináře a konstantně se snažím o osvětu ohledně HR marketingu a employer brandingu nejen v komunitě HR profesionálů a majitelů firem.
Kdy bude kniha k dostání
Aktualizováno 13. 9. 2024:
Čeká nás finální kolečko textů po sazbě, ISBN kód už máme a do týdne jdeme do tisku!
Plánovaný termín tisku: 20. 9. 2024
Plánovaný termín distribuce tištěné knihy: přelom září a října 2024
Předpokládám, že kniha bude hotová dříve, ale raději „pro sichr“ zůstaňme při zemi. Aktuální informace s vámi vždy nasdílím prostřednictvím newsletteru.
Co o knize zatím řekli?
Zvolte si měnu nákupu knihy
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.