KURZ O HR MARKETINGU A EMPLOYER BRANDINGU
Zefektivněte vaše náborové procesy, zlepšete vaši značku zaměstnavatele a efektivně šiřte nejen povědomí o vás jako zaměstnavateli, ale také přitahujte kvalitní kandidáty. Přesně o tom je můj online kurz o HR marketingu a employer brandingu, který jsem donedávna školila výhradně fyzickou formou. Z časových důvodů jsem se rozhodla vám dát toto školení k dispozici v online verzi.
Tento kurz je určený pro začátečníky a středně pokročilé v oblasti budování značky zaměstnavatele a HR marketingu a považuji ho za minimální povinné vzdělání pro pracovníky v oblasti náboru a HR.
Kdo by se chtěl vzdělávat ještě dále, jako bonus získáte můj záznam z webináře o HR marketingových cílech a také o tom, jak vyhodnocovat značku zaměstnavatele a jak zapojit ambasadorské programy do vašich HR marketingových aktivit.
Navíc vám ještě dám ke stažení šablonu komunikačního plánu a matice interní komunikace, které se vám v dalších aktivitách můžou velmi dobře hodit.
Online kurz (délka 121 minut)
5 999 Kč
A k tomu jako bonus:
- Záznam z webináře o HR marketingových cílech (63 minut)
- Záznam z webináře o vyhodnocování značky zaměstnavatele (54 minut)
- Záznam z webináře o ambasadorských programech v HR marketingu (61 minut)
- Šablonu komunikačního plánu
- Šablonu matice interní komunikace
Co se v kurzu HR marketingu a employer brandingu naučíte?
Kurz má celkem 121 minut a je rozdělen do 4 modulů
1. Základní teoretický východiska HR marketingu a Employer brandingu
-
- trendy na trhu práce a co můžeme očekávat
- HR marketing a jeho specifikace
- Employer brand a jeho specifikace
- Rozdíl mezi HR marketingem a employer brandem
2. Employer branding
- atributy značky zaměstnavatele a jejich specifikace
- jak začít budovat značku zaměstnavatele
- jak vyhodnotit značku zaměstnavatele a sledovat její vývoj
- interní komunikace a její význam v budování značky zaměstnavatele
- strategie interní komunikace v budování značky zaměstnavatele
3. HR marketing
- cíle a strategie HR marketingu
- kanály HR marketingu
- typy kampaní a jejich tvorba
- inbound HR marketing
- metody budování komunit
- zapojení newsletterů do náborových kampaní
- využití remarketingu a netradiční metod pro rozšiřování talent poolu
4. Kandidátský zážitek a jeho optimalizace
- reklama (textace, grafiky)
- kariérní web
- pracovní inzeráty
- kariérní videa
- kontaktní formulář
Co všechno kurz obsahuje?
- Online kurz o HR marketingu a Employer brandingu (121 minut) – v ceně 5 999 Kč
- Záznam z webináře o HR marketingových cílech (63 minut) – v ceně 799 Kč
- Záznam z webináře o vyhodnocování značky zaměstnavatele (54 minut) – v ceně 799 Kč
- Záznam z webináře o ambasadorských programech v HR marketingu (61 minut) – v ceně 999 Kč
- Šablonu komunikačního plánu – v ceně 399 Kč
- Šablonu matice interní komunikace – v ceně 299 Kč
5 hodin obsahu a 2 šablony – to vše v celkové hodnotě 9 294 Kč!
Cena pro vás 4 999 Kč!
Pro koho je kurz určený
- kterým se nedaří dlouhodobě získávat kvalitní kandidáty a potýkají s neatraktivitou pozic nebo společnosti,
- kteří chtějí začít s náborovými kampaněmi, nebo už jim kampaně běží, ale nic nepřináší,
- kteří chtějí aktivně budovat značku zaměstnavatele,
- kteří nemají definovaná EVP, nedostatečně je komunikují, nebo nejsou pro kandidáty dostatečně atraktivní,
- kteří chtějí analyzovat a zlepšit kandidátskou zkušenost,
- co chtějí spustit ambasadorský program.
- marketérům, kteří si nevědí rady s náborovými kampaněmi,
- content manažerům, co potřebují v rámci employer brandingu poradit s obsahovou strategií a její realizací,
- dalším, co chtějí vědět víc nejen o využití marketingu v budování značky zaměstnavatele a náboru!
O MNĚ
Jmenuji se Petra Vrbová, jsem zkušenou marketérkou a pomáhám firmám zviditelnit se na trhu práce, přitahovat talentované kandidáty, zatraktivňovat a propagovat jejich značku zaměstnavatele!
Mám dlouholeté zkušenosti jak z klasické marketingové agentury, tak i z klasické personální agentury, kde jsem zajišťovala kompletně recrutiment marketingové aktivity.
Během mé kariéry jsem nasbírala zkušenosti z online i offline promo kanálů, a to jak v českých, tak zahraničních firmách v Německu a na Maltě.
V současné době se věnuji především nastavováním a realizaci strategií pro budování značky zaměstnavatele, koordinuji ambasadorské programy, navrhuji náborové kampaně a školím.
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.