Díky velkému pokroku, v oblasti umělé inteligence (AI), se otevírají nové možnosti, jak efektivně identifikovat, oslovit a přilákat nejlepší talenty do firem. V tomto článku se dozvíte, jak využít AI v Employer brandingu.
Jak vytvořit poutavé kariérní video
Natočit kariérní video není složité, ale natočit poutavé kariérní video umí málokdo. Návod na poutavé kariérní video najedete v tomto článku!
Storytelling při budování značky zaměstnavatele
Zjistěte, jak ještě více zapojovat tak žádanou autenticitu v oblasti budování značky zaměstnavatele, a to formou tzv. storytellingu. Jak na to? To se dočtete v dnešním článku.
Inspirujte se náborovou kampaní Policie ČR
Přečtěte si mé shrnutí toho, jak skvělým a komplexním způsobem přistupuje Policie ČR k náborové kampani! Rozebereme si také podrobněji jejich kariérní video, se kterým vyhráli první místo v RA Awards!
Využití HR marketingu v personálních agenturách
HR marketing v personálních agenturách má podle mých zkušeností některá omezení zejména když dojde na propagaci pozic „anonymních“ klientů. Jak využít HR marketing v personálních agenturách se dočtete v tomto článku!
Rozdíl mezi inbound a outbound recruitment marketingem
V dnešním konkurenčním prostředí je klíčové pro společnosti přilákat a udržet nejtalentovanější zaměstnance. Jakou roli v tom hraje inbound a outbound marketing se dočtete v tomto článku!
Digitální nomádkou „na zkoušku“
Jak jsem si vyzkoušela život digitální nomádky! Kde jsem nomádila, jak dlouho a je tohle způsob života, který chci do budoucna mít?
Employer Branding pro generaci Z: Jak přilákat a angažovat mladé talenty
S příchodem generace Z na trh práce se zaměření na employer branding stává pro firmy nezbytností. Podívejte se, jak přilákat a angažovat mladé talenty v tomto článku!
Jak motivovat IT speciality, aby se stali ambasadory vaší firmy
Přečtěte si, jakým způsobem motivovat IT specialisty, aby se stali vašimi firemními ambasadory. Důležité je jim celý koncept důkladně vysvětlit, popsat jednotlivé varianty ambasadorství a ukázat, jaký přínos můžou jejich aktivity mít. Vše se dozvíte v dnešním článku.
Jak sledovat vývoj vaší značky zaměstnavatele
Získejte přehled o tom, jak se váš zaměstnavatelský obraz vyvíjí. V tomto článku se podíváme na několik klíčových ukazatelů, které vám pomohou sledovat vývoj vaší značky zaměstnavatele.