Školení HR marketing na míru pro vaši firmu
V mé práci se specializuji na firemní školení, která vytvářím na míru pro různé společnosti. Mým hlavním přístupem je pracovat s konkrétními příklady, protože vím, že tímto způsobem můžeme rychleji identifikovat klíčové problémy a přesně se zaměřit na řešení. Tato metoda umožňuje účastníkům školení získat maximálně relevantní informace, které lze okamžitě aplikovat do praxe. Mým preferovaným stylem školení je aktivní zapojení účastníků. Může to nabývat různých forem, jako je klasická prezentace, kombinace teoretické části a praktického workshopu, nebo dvoudenní program s teoretickým a praktickým zaměřením.
Vždy se snažím přizpůsobit formát tak, aby co nejlépe vyhovoval potřebám a preferencím konkrétní firmy. Moje školení se neomezuje pouze na teorii. Společně budeme analyzovat slabá místa a problémy přímo z vaší firmy, což umožní praktickou aplikaci naučených dovedností na konkrétní situace. Věřím, že takovýto přístup vytváří skutečnou hodnotu a poskytuje užitečné nástroje pro zlepšení značky zaměstnavatele a náborového procesu ve vaší organizaci.
Jak spolupráce probíhá?
O1
Úvodní schůzka
Spolupráci zahájíme schůzkou nebo online telefonátem, na které se zaměříme na identifikaci mezer v oblasti vaší značky zaměstnavatele a náboru. Zároveň společně stanovíme konkrétní cíle, kterých bychom společně chtěli dosáhnout. Určíme si hlavní témata, kterým se budeme v rámci metoringu věnovat.
O2
Analýza
Dejte mi alespoň 1 týden na důkladnou analýzu vašich procesů, úrovně značky zaměstnavatele a identifikaci potenciálních slabých míst. Na základě této analýzy budu schopna navrhnout nápravná opatření a změny, které povedou k optimalizaci vašich procesů a dosažení stanovených cílů.
O3
Akční plán
Na základě mé analýzy a mých navrhnutých zlepšení vytvořím set kroků a opatření, které nás dovedou ke stanovenému cíli ve stanoveném období.
O4
Monitoring
Průběžně se budeme setkávat nad vašimi pokroky v jednotlivých aktivitách. Hlavní zaměření tu nechávám na monitoring vývoje a výsledků a následnou optimalizaci.
O MNĚ
Jsem prostředník mezi kandidáty, kterých podle průzkumu až 55 % vyhoří při hledání práce, a mezi společnostmi, jejichž smyslem je samozřejmě získat nejlepší talenty.
Jmenuji se Petra Vrbová, jsem zkušenou marketérkou a pomáhám firmám zviditelnit se na trhu práce, přitahovat talentované kandidáty, zatraktivňovat a propagovat jejich značku zaměstnavatele!
Mám dlouholeté zkušenosti jak z klasické marketingové agentury, tak i z klasické personální agentury, kde jsem zajišťovala kompletně recrutiment marketingové aktivity.
Během mé kariéry jsem nasbírala zkušenosti z online i offline promo kanálů, a to jak v českých, tak zahraničních firmách v Německu a na Maltě.
V současné době se věnuji především nastavováním a realizaci strategií pro budování značky zaměstnavatele, koordinuji ambasadorské programy, navrhuji náborové kampaně a školím.
Kolik to stojí?
BASIC
Obecné nepersonalizované školení
1 denní školení
12 000 Kč
SILVER
Personalizované školení
1 denní školení
- Úvodní schůzku ohledně specifik a problematických oblastí společnosti
- Analýza těchto skutečností Navržení a interpretace nápravných opatření
- 4 hodinové školení na témata specifikovaná se společností s detailem na problematické oblasti současné situace
- 2 hodiny konzultací případně krátký workshop
20 000 Kč
GOLD
Personalizované školení a workshop
2 denní školení
Varianta GOLD zahrnuje:
- Úvodní schůzku ohledně specifik a problematických oblastí společnosti Analýzu těchto skutečností Navržení nápravných opatření
- DEN 1
- 4 hodinové školení na témata specifikovaná se společností s detailem na problematické oblasti současné situace Interpretace nápravných opatření
- DEN 2
- 4 hodinový workshop
- Rozdělení kompetencí a specifikace dílčích aktivit v rámci akčního plánu nápravných opatření
58 000 Kč
Všechny varianty zahrnují tato témata:
- Employer branding definice a principy budování značky zaměstnavatele
- definice EVP
- analýza současných aktivit employer brandingu
- metody stanovení mise, vize a kultury firmy
- Kandidátská zkušenost z pohledu marketingu:
- reklama (textace, grafiky)
- kariérní web
- náborová videa
- pracovní inzerát
- kontaktní formulář
- HR marketing a jeho význam v Employer brandingu
- role HR v HR marketingu
- strategie a kanály HR marketingu
- typy kampaní a jejich tvorba
- metody budování komunit
- zapojení newsletterů do náborových kampaní
- chyby v HR marketingu
- zaměstnanecké ambasadorské programy
Kontaktujte mě
+ 420 607 686 367
info@petravrbova.cz