VIP KURZ O HR MARKETINGU A EMPLOYER BRANDINGU
Osvojte si základy a techniky HR marketingu a Employer brandingu! Tento kurz je hybridním modelem. Při každé lekci si vždycky přehrajete kurzu ze záznamu a rovnou dostanete úkol ke zpracování, díky kterému si můžete dané téma vyzkoušet v praxi. Po každém vypracování vašeho úkolu si dáme konzultaci a rovnou vám dám zpětnou vazbu na váš výstup.
Tento kurz je určený pro začátečníky a středně pokročilé v oblasti budování značky zaměstnavatele a HR marketingu a považuji ho za minimální povinné vzdělání pro pracovníky v oblasti náboru a HR.
Kombinace online kurzu, konzultací a vypracování úkolů
29 999 Kč
Kurz otevírám jen 3x ročně a jen pro 10 účastníků!
Začínáme 14. 9. 2024
Volných míst
Co všechno kurz obsahuje?
- 5 hodin videoobsahu
- Šablonu komunikačního plánu
- Šablonu matice interní komunikace
- Šablonu sestavení profilu ideálního kandidáta
- 12 separátních konzultací
- 9x zpětná vazba na vypracované úkoly
- kniha o sociálních sítích v budování značky zaměstnavatele včetně poštovného
- certifikát o absolvování kurzu včetně poštovného
Obsah a harmonogram kurzu
Kurz je rozdělen do 5 bloků a celkem 12 týdnů v následujícím harmonogramu.
Začínáme 14. 9. 2024
1. BLOK - základy HR marketingu a employer brandingu
1. týden – základní teoretický východiska HR marketingu a Employer brandingu
- trendy na trhu práce a co můžeme očekávat
- HR marketing a jeho specifikace
- Employer brand a jeho specifikace
- Rozdíl mezi HR marketingem a employer brandem
2. BLOK - Employer branding
2. týden – kurz o budování značky zaměstnavatele + úkol
- atributy značky zaměstnavatele a jejich specifikace
- jak začít budovat značku zaměstnavatele
3. týden – video o tom, jak vyhodnotit vaši značku zaměstnavatele + úkol
- jak vyhodnotit značku zaměstnavatele a sledovat její vývoj
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
4. týden – kurz o interní komunikace + úkol
- interní komunikace a její význam v budování značky zaměstnavatele
- strategie interní komunikace v budování značky zaměstnavatele
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
3. BLOK - HR marketing
5. týden – kurz o HR marketingu na témata + úkol
- cíle a strategie HR marketingu
- kanály HR marketingu
- typy kampaní a jejich tvorba
- inbound HR marketing
- metody budování komunit
- zapojení newsletterů do náborových kampaní
- využití remarketingu a netradiční metod pro rozšiřování talent poolu
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
6. týden – video o náborových kampaních + úkol
- strategie náborových kampaní
- přípravná fáze náborových kampaní
- spuštění náborových kampaní, jejich optimalizace a monitoring
- role značky zaměstnavatele v náborových kampaních,
- příklady úspěšných náborových kampaní.
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
7. týden – HR marketingové cíle a jejich nastavení + úkol
- druhy a možnosti nastavení cílů,
- jejich vyhodnocování a nastavení.
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
4. BLOK - Optimalizace kandidátské zkušenosti
8. týden – kurz o kandidátském zážitku a jeho optimalizaci obsahující témata + úkol:
- reklama (textace, grafiky)
- kariérní web
- pracovní inzeráty
- kariérní videa
- kontaktní formulář
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
9. týden – úkol ohledně optimalizace kariérní stránek
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
5. BLOK - Externí komunikace
10. týden – shrnující call ohledně mé knihy, kterou byste měli tou dobou mít už dočtenou + úkol:
- kanály externí komunikace,
- potenciál sociálních sítí pro budování značky zaměstnavatele.
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
11. týden – závěrečné konzultace
+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne
12. týden – závěrečný test a získání certifikátu o absolvování kurzu.
Pro koho je kurz určený
- kterým se nedaří dlouhodobě získávat kvalitní kandidáty a potýkají s neatraktivitou pozic nebo společnosti,
- kteří chtějí začít s náborovými kampaněmi, nebo už jim kampaně běží, ale nic nepřináší,
- kteří chtějí aktivně budovat značku zaměstnavatele,
- kteří nemají definovaná EVP, nedostatečně je komunikují, nebo nejsou pro kandidáty dostatečně atraktivní,
- kteří chtějí analyzovat a zlepšit kandidátskou zkušenost,
- co chtějí spustit ambasadorský program.
- marketérům, kteří si nevědí rady s náborovými kampaněmi,
- content manažerům, co potřebují v rámci employer brandingu poradit s obsahovou strategií a její realizací,
- dalším, co chtějí vědět víc nejen o využití marketingu v budování značky zaměstnavatele a náboru!
O MNĚ
Jmenuji se Petra Vrbová, jsem zkušenou marketérkou a pomáhám firmám zviditelnit se na trhu práce, přitahovat talentované kandidáty, zatraktivňovat a propagovat jejich značku zaměstnavatele!
Mám dlouholeté zkušenosti jak z klasické marketingové agentury, tak i z klasické personální agentury, kde jsem zajišťovala kompletně recrutiment marketingové aktivity.
Během mé kariéry jsem nasbírala zkušenosti z online i offline promo kanálů, a to jak v českých, tak zahraničních firmách v Německu a na Maltě.
V současné době se věnuji především nastavováním a realizaci strategií pro budování značky zaměstnavatele, koordinuji ambasadorské programy, navrhuji náborové kampaně a školím.
Často kladené otázky
Kurz jsem postavila v celkem intenzivním rytmu a zahrnuje pro mě vysoký počet týdenních konzultací s účastníky a vyhodnocování vypracovaných úkolů. Protože i můj den má jen 24 hodin, kurz pořádám jen 3x ročně.
Dbám na kvalitu namísto kvantity a také se chci účastníkům plně věnovat. Což by při vyšším počtu účastníků nebylo vzhledem k mým časovým možnostem možné.
Nejdříve mě kontaktujte, jestli mám ještě v kurzu volno. Pokud ano, dáme si krátkou konzultaci, abychom se domluvili na individuálním absolvování jednotlivých témat a úkolů.
Stačí mi buďto poslat email, nebo do objednávky do poznámky napište jakékoliv požadavky například na prodlouženou dobu splatnosti apod.
Bohužel ne.
Ničeho se nebojte. Všechno můžete řešit individuálně. Můžete se buďto připojit k ostatním, jakmile budete mít čas a zmeškané úkoly následně dořešíme separátně.
Pokusů budete mít více. Pokud by se stalo, že test nesplníte, projdeme si jednotlivé body, kde jste chybovali a dostanete další termín nového testu.
Dostanete odkaz na set otázek, které budou kombinací jak otevřených odpovědí, tak volby z několika možností. Na vyplnění budete mít, kolik času budete potřebovat. Nejde o to, opakovat to, co jsem říkala v jednotlivých videích. Jde o to, abyste vše dokázali prakticky aplikovat.
Promluvíme si o tom, co vám na kurzu vadí a pokud kurz nenaplní vaše požadavky co se týče kvality předávaných informací, dostanete nazpět celou částku. Pokud byste chtěli kurz ukončit například z časových důvodů, vrátím vám poměrnou částku.
Po celou dobu kurzu budete dostávat postupně emaily s jednotlivými videi a zadáním úkolů. Dostanete také přístup do členské sekce, kde budete mít na jednom místě přístup ke všem videím i podkladům. Bude záležet tedy na vás, jestli budete kurzem procházet na základě emailů nebo členské sekce.
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.