VIP KURZ O HR MARKETINGU A EMPLOYER BRANDINGU

Osvojte si základy a techniky HR marketingu a Employer brandingu! Tento kurz je hybridním modelem. Při každé lekci si vždycky přehrajete kurzu ze záznamu a rovnou dostanete úkol ke zpracování, díky kterému si můžete dané téma vyzkoušet v praxi. Po každém vypracování vašeho úkolu si dáme konzultaci a rovnou vám dám zpětnou vazbu na váš výstup.

Tento kurz je určený pro začátečníky a středně pokročilé v oblasti budování značky zaměstnavatele a HR marketingu a považuji ho za minimální povinné vzdělání pro pracovníky v oblasti náboru a HR.

Kombinace online kurzu, konzultací a vypracování úkolů

29 999 Kč

Kurz otevírám jen 3x ročně a jen pro 10 účastníků!

Začínáme 14. 9. 2024

Volných míst

Zbývajících míst z celkové kapacity 10

Co všechno kurz obsahuje?

  • 5 hodin videoobsahu
  • Šablonu komunikačního plánu 
  • Šablonu matice interní komunikace
  • Šablonu sestavení profilu ideálního kandidáta
  • 12 separátních konzultací
  • 9x zpětná vazba na vypracované úkoly
  • kniha o sociálních sítích v budování značky zaměstnavatele včetně poštovného
  • certifikát o absolvování kurzu včetně poštovného
Kurzy Petry Vrbové byly vždy pro mě přínosné, tématicky zajímavé a plné podstatných informací. Využívá a zve si inspirativní hosty a obecně pokrývá širší témata než její konkurence. Její online kurzy a semináře jsou vždy zárukou dobře stráveného času plné zajímavých informací.
Matěj Boháč
Information Technology Recruiter v Schlieger, s.r.o.

Obsah a harmonogram kurzu

Kurz je rozdělen do 5 bloků a celkem 12 týdnů v následujícím harmonogramu.

Začínáme 14. 9. 2024

1. BLOK - základy HR marketingu a employer brandingu

1. týden – základní teoretický východiska HR marketingu a Employer brandingu

    • trendy na trhu práce a co můžeme očekávat
    • HR marketing a jeho specifikace
    • Employer brand a jeho specifikace
    • Rozdíl mezi HR marketingem a employer brandem

2. BLOK - Employer branding

2. týden – kurz o budování značky zaměstnavatele + úkol

    • atributy značky zaměstnavatele a jejich specifikace
    • jak začít budovat značku zaměstnavatele

3. týden – video o tom, jak vyhodnotit vaši značku zaměstnavatele + úkol

    • jak vyhodnotit značku zaměstnavatele a sledovat její vývoj

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

4. týden – kurz o interní komunikace + úkol

    • interní komunikace a její význam v budování značky zaměstnavatele
    • strategie interní komunikace v budování značky zaměstnavatele

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

3. BLOK - HR marketing

5. týden – kurz o HR marketingu na témata + úkol

    • cíle a strategie HR marketingu
    • kanály HR marketingu
    • typy kampaní a jejich tvorba
    • inbound HR marketing
    • metody budování komunit
    • zapojení newsletterů do náborových kampaní
    • využití remarketingu a netradiční metod pro rozšiřování talent poolu

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

6. týden – video o náborových kampaních + úkol

    • strategie náborových kampaní
    • přípravná fáze náborových kampaní
    • spuštění náborových kampaní, jejich optimalizace a monitoring
    • role značky zaměstnavatele v náborových kampaních,
    • příklady úspěšných náborových kampaní.

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

7. týden – HR marketingové cíle a jejich nastavení + úkol

    • druhy a možnosti nastavení cílů,
    • jejich vyhodnocování a nastavení.

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

4. BLOK - Optimalizace kandidátské zkušenosti

8. týden – kurz o kandidátském zážitku a jeho optimalizaci obsahující témata + úkol:

    • reklama (textace, grafiky)
    • kariérní web
    • pracovní inzeráty
    • kariérní videa
    • kontaktní formulář

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

9. týden – úkol ohledně optimalizace kariérní stránek

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

5. BLOK - Externí komunikace

10. týden – shrnující call ohledně mé knihy, kterou byste měli tou dobou mít už dočtenou + úkol:

    • kanály externí komunikace,
    • potenciál sociálních sítí pro budování značky zaměstnavatele.

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

11. týden – závěrečné konzultace 

+ vyhodnocení a konzultace úkolu z předchozího týdne

12. týden – závěrečný test a získání certifikátu o absolvování kurzu.

To vše za 29 999 Kč

Pro koho je kurz určený

Zejména HR specialistům:
  • kterým se nedaří dlouhodobě získávat kvalitní kandidáty a potýkají s neatraktivitou pozic nebo společnosti,
  • kteří chtějí začít s náborovými kampaněmi, nebo už jim kampaně běží, ale nic nepřináší,
  • kteří chtějí aktivně budovat značku zaměstnavatele,
  • kteří nemají definovaná EVP, nedostatečně je komunikují, nebo nejsou pro kandidáty dostatečně atraktivní,
  • kteří chtějí analyzovat a zlepšit kandidátskou zkušenost,
  • co chtějí spustit ambasadorský program.
… a také:
  • marketérům, kteří si nevědí rady s náborovými kampaněmi,
  • content manažerům, co potřebují v rámci employer brandingu poradit s obsahovou strategií a její realizací,
  • dalším, co chtějí vědět víc nejen o využití marketingu v budování značky zaměstnavatele a náboru!
Při spolupráci s Petrou jsem moc oceňoval, že je průkopnice v HR marketingu, která s ním pracuje jako s celkem. Dokáže tak skvěle skloubit kampaně, ambasadory, ostatní sítě i hodnotný obsah a přináší tak svým klientům maximum možného.
Miloš Křepelka
LinkedIn™️ specialista

O MNĚ

Jmenuji se Petra Vrbová, jsem zkušenou marketérkou a pomáhám firmám zviditelnit se na trhu práce, přitahovat talentované kandidáty, zatraktivňovat a propagovat jejich značku zaměstnavatele!

Mám dlouholeté zkušenosti jak z klasické marketingové agentury, tak i z klasické personální agentury, kde jsem zajišťovala kompletně recrutiment marketingové aktivity. 

Během mé kariéry jsem nasbírala zkušenosti z online i offline promo kanálů, a to jak v českých, tak zahraničních firmách v Německu a na Maltě.

V současné době se věnuji především nastavováním a realizaci strategií pro budování značky zaměstnavatele, koordinuji ambasadorské programy, navrhuji náborové kampaně a školím.

Často kladené otázky

Kurz jsem postavila v celkem intenzivním rytmu a zahrnuje pro mě vysoký počet týdenních konzultací s účastníky a vyhodnocování vypracovaných úkolů. Protože i můj den má jen 24 hodin, kurz pořádám jen 3x ročně.

Dbám na kvalitu namísto kvantity a také se chci účastníkům plně věnovat. Což by při vyšším počtu účastníků nebylo vzhledem k mým časovým možnostem možné.

Nejdříve mě kontaktujte, jestli mám ještě v kurzu volno. Pokud ano, dáme si krátkou konzultaci, abychom se domluvili na individuálním absolvování jednotlivých témat a úkolů.

Stačí mi buďto poslat email, nebo do objednávky do poznámky napište jakékoliv požadavky například na prodlouženou dobu splatnosti apod.

Ničeho se nebojte. Všechno můžete řešit individuálně. Můžete se buďto připojit k ostatním, jakmile budete mít čas a zmeškané úkoly následně dořešíme separátně.

Pokusů budete mít více. Pokud by se stalo, že test nesplníte, projdeme si jednotlivé body, kde jste chybovali a dostanete další termín nového testu.

Dostanete odkaz na set otázek, které budou kombinací jak otevřených odpovědí, tak volby z několika možností. Na vyplnění budete mít, kolik času budete potřebovat. Nejde o to, opakovat to, co jsem říkala v jednotlivých videích. Jde o to, abyste vše dokázali prakticky aplikovat.

Promluvíme si o tom, co vám na kurzu vadí a pokud kurz nenaplní vaše požadavky co se týče kvality předávaných informací, dostanete nazpět celou částku. Pokud byste chtěli kurz ukončit například z časových důvodů, vrátím vám poměrnou částku.

Po celou dobu kurzu budete dostávat postupně emaily s jednotlivými videi a zadáním úkolů. Dostanete také přístup do členské sekce, kde budete mít na jednom místě přístup ke všem videím i podkladům. Bude záležet tedy na vás, jestli budete kurzem procházet na základě emailů nebo členské sekce.

Toto léto jsem se účastnil fyzického školení "HR Marketing a Employer Branding" od Petry Vrbové. Všem ho doporučuji. Petra v něm nejprve proběhne teorií a poté projde praxi. Nejvíce se mi líbily příklady Employer Brandingu a HR Marketingu z reálného světa. Školení bylo interaktivní, byl prostor na otázky i komentáře směrem k Petře a dokonce probíhala i živá diskuze mezi účastníky navzájem.
Ondřej Moudrý
Co-founder and Senior IT/Tech Headhunter
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek