Mé jméno je už nějaký ten rok spojené s HR marketingem, programy zaměstnaneckých ambasadorů a Employer brandingem. A proto asi nikoho z vás nepřekvapilo, že kromě lektorování F2F jsem se pustila do tvorby online kurzů – proto jsem vytvořila platformu Digital HR Marketing, která nabízí vzdělávání v těchto klíčových oblastech. Ano, sice tato platforma už […]
Následky negativního kandidátského zážitku
Negativní kandidátský zážitek může mít fatální následky nejen na další nábor ale ve finále i na byznys. Pojďme se teoreticky podívat na to, co konkrétně negativní kandidátský zážitek může způsobit.
Jak nastavit strategii interní komunikace
V tomto článku s vámi sdílím návod, jak vytvořit dobrou strategii pro interní komunikaci ve vaší firmě. Čelíme častému hybridnímu modelu práce a je to právě správně navržená a implementovaná strategie interní komunikace, co může zlepšit produktivitu, podporovat týmovou spolupráci a posílit firemní kulturu.
Trendy v interní komunikaci v 2024
Jaké trendy můžeme v roce 2024 v oblasti interní komunikace očekávat? To se dozvíte v dnešním článku!
Sociální bubliny vašich současných lidí jako klíč k novým zaměstnancům, aneb jak nastartovat ambasadorský program
V dnešní době je situace taková, že pokud chcete přilákat talenty a kvalifikované lidi, musíte si jejich pozornost sakra zasloužit. Zapojte do získávání nových kolegů ambasadorské programy. MindsetMentors, autoři tohoto článku, vám ukážou, jak na to!
Nehlásí se nám kandidáti! Pomoc a rychle!
Důvodů, proč se kandidáti nehlásí, je spousta. Vždy to záleží na firmě, pozici, a dalších faktorech. Roli hraje i to, jestli se vám nehlásí kandidáti na jednu konkrétní pozici, nebo vnímáte pokles reakcí plošně. V tomto článku jsem sepsala několik obecných tipů, jak zjistit, proč se vám kandidáti nehlásí.
HR marketing v roce 2024
Bez ohledu na to, jestli budou firmy v roce 2024 nabírat nové lidi nebo ne, je stále důležité udržovat stávající talenty a budovat si stabilní a lákavou značku zaměstnavatele. Podívejme se společně na několik klíčových trendů v oblasti HR marketingu, které se týkají náboru a které by nás mohly zajímat v roce 2024.
Co mě nadchlo v roce 2023
Přečtěte si, co mě nadchlo v roce 2023, a to od filmů, přes knihy, cestovatelské destinace až po YouTube kanály. Příjemné čtení!
Metody hodnocení značky zaměstnavatele od zaměstnanců
Jedním z nejcennějších způsobů, jak začít s budováním značky zaměstnavatele je získávání zpětné vazby. V tomto článku si přiblížíme několik efektivních metod, jak tuto zpětnou vazbu získat, a to od současných i bývalých zaměstnanců.
Nomádský týden vol. 2! Rimini
Přečtěte si o mé v pořadí druhé zkušenosti s digitálním nomádstvím! Tentokrát jsem vyrazila pracovat do italského Rimini!