Záznam z online kurzu
Proč se vám nehlásí kandidáti a jak to vyřešit
Pořiďte si záznam z mého online kurzu o tom, jak zjistit příčinu, proč se vám nehlásí kandidáti. Řekneme si, jak zjistit, jestli to není vaší značkou zaměstnavatele, jakou roli v tom hraje inzerce a ověříme si, jestli není problém ve funkčnosti přihlašovacího procesu.
Pro tento kurz jsem vymyslela takový koncept cestičky, která vám pomůže si zodpovědět důležité otázky, identifikovat problém a najít na něj řešení.
Online kurz (délka 88 minut)
599 Kč
Co se v kurzu naučíte
Kurz je rozdělen do 4 hlavních částí a dalších podčástí:
- Inbound versus outbound recruitment
- Profil ideálního kandidáta – jeho důležitost, role a návaznost na budování značky zaměstnavatele a náborové kampaně
- Značka zaměstnavatele – jak zjistit, jak si stojíte jako zaměstnavatel, její vliv na celkovou produktivitu firmu a přitahování kvalitních kandidátů
- optimalizace kandidátské zkušenost od inzerátů, přes kariérní stránku až po kontaktní formulář
- optimalizace inzerce
- hledání nových cest k inzerci pozic
- jak využít data (zejména z Google Analytics a SmartLook) při hledání příčin, proč nedojde k odeslání životopisu
- Složitost pozice – v čem konkrétně je pozice náročná k obsazení a jak si lze aktivní oslovování talentů ulehčit
Ukázka z kurzu
Jak už jsem zmiňovala, celým kurzem vás bude provázet cestička aktivit k tomu, jak jednak zjistit, proč se vám kandidáti nehlásí a druhak, abychom na to našli řešení. Je to vlastně set otázek a odpovědí na různé situace. Vždycky je tu nějaká otázka a vy si odpovíte ANO, NE nebo NEVÍM a podle toho se posouváte v té cestičce dále. Pokud odpovíte nevím, tak vám rovnou poradím, jak zjistit odpoveď, a pokud je vaší odpovědí ne, tak si rovnou řekneme opatření, jak problém vyřešit.
Propojuje to moje marketingové znalosti a zkušenosti se mými znalostmi s procesy v oblasti náboru.
O mně
Jmenuji se Petra Vrbová, jsem zkušenou marketérkou a pomáhám firmám zviditelnit se na trhu práce, přitahovat talentované kandidáty, zatraktivňovat a propagovat jejich značku zaměstnavatele!
Mám dlouholeté zkušenosti jak z klasické marketingové agentury, tak i z klasické personální agentury, kde jsem zajišťovala kompletně recrutiment marketingové aktivity. Během mé kariéry jsem nasbírala zkušenosti z online i offline promo kanálů, a to jak v českých, tak zahraničních firmách v Německu a na Maltě.
V současné době se věnuji především nastavováním a realizaci strategií pro budování značky zaměstnavatele, koordinuji ambasadorské programy, navrhuji náborové kampaně a školím.
Jsem také autorkou knihy – Sociální sítě v budování značky zaměstnavatele – která bude k dostání na konci dubna. V tuto chvíli mám spuštěný předprodej za sníženou cenu.
Bonus! Záznam z webináře o budování osobní značky zdarma
Jako dárek pro vás, zájemce o můj historicky první placený kurz, mám neveřejný záznam z webináře o budování osobní značky. Vy jako recruiteři, talent acquisition specialisté, majitelé firem nebo případně marketéři, si můžete právě budováním osobní značky značně zjednodušit přitahování kvalitních talentů.
Dozvíte se:
- co je osobní značka a proč je tak důležitá,
- co je klíčem k image vaší osobní značky,
- jak objevit vaše skutečné talenty a jaká je konkurenční výhoda vás jako značky,
- jak vaši osobní značku budovat krok za krokem.
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.