Za téměř 9 let praxe v online i offline marketingu jsem sestavila koncept školení na sociální sítě, které se skládá z následujících bloků:

1. Přehled sociálních sítí

  • Nejpoužívanější sociální sítě (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Tik Tok)
  • Přehled jejich uživatelů a současných trendů
  • Přehled vhodného obsahu pro vybrané sociální sítě

2. Strategie obsahu sociálních sítí

Specifikace strategie tvorby obsahu pro různé účely (prodeje, generování návštěv webu, podpora brandu, získávání interakcí, virální šíření) obsahující nastavení tonality, hlavní komunikační ideje a komunikačních linek.

Využití dat pro přípravu obsahu:

  • analýza aktuálního publika
  • zdroj informací pro přípravu obsahu příspěvků
  • frekvence a nejefektivnější čas publikování příspěvků
  • příklady z praxe

Content management:

  • jak komunikoval s fanoušky a followery
  • jak reagovat na vybrané zejména kritické situace např. v komentářích
  • skrývání komentářů
  • příklady z praxe, na co si dát pozor

3. Formáty obsahu na sociálních sítích

  • Tipy a formy příspěvků a jejich dopad na zaujetí a virální šíření
  • Jak připravit obsahový plán příspěvků
  • Propojení příspěvků s produkty a službami
  • Příklady z praxe

4. Kampaně na sociálních sítích

  • Druhy kampaní na sociálních sítích (interakce, návštěvnost webu, nákupy na eshopu,..)
  • Využití jednotlivých druhů kampaní
  • Návod, jak technicky připravit úspěšnou kampaň
  • Klíčové formáty kampaní pro jednotlivé sociální sítě
  • Vliv grafického zpracování a formátu příspěvku/reklamy na úspěšnost kampaně
  • Efektivní cílení kampaní
  • Spotřebitelské soutěže (jejich pořádání, pravidla a právní správnost jejich pořádání)
  • Příklady z praxe – kterou kampaň kdy využít a na co si dát pozor

5. Influencer marketing

  • Systém spolupráce s influencery (kontakt, navázání spolupráce a smluvní podmínky)
  • Kde a na základě čeho influencery ke spolupráci vybírat
  • Zhodnocení výsledného efektu spolupráce s influencery
  • Platformy spolupráce s influencery
  • Druhy spolupráce s influencery – soutěže, prokliky na web, slevové kódy aj.
  • Jak identifikovat fake followers a vyhodnotit autenticitu propagace influencera
  • Mikro-influenceři a virtuální influenceři
  • Vybrané příklady spolupráce s influencery a příklady reálného dopadu na business

6. Řešení konkrétních případů

Před školením si můžeme vyměnit dotazy a konkrétní případy, které se týkají předmětu propagace účastníků školení. Školení lze doplnit konkrétními case studies, které se k dané problematice vážou.

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek