Přihlaste se na webinář dne 20. března od 14:00, a to tentokrát na téma – Interní komunikace v budování značky zaměstnavatele. Dozvíte se, jak efektivně využívat interní komunikaci ke zvýšení zapojení zaměstnanců, lepší informovanosti v rámci budování značky zaměstnavatele, k zvýšení podpor firemní kultury a mnoho dalšího.

Tentokrát jsem si pozvala hosta, Vojtu Blejchaře, SharePoint Achitect ze společnosti Velcore, který se zabývá stavbou intranetů a vývojem interních aplikací v Microsoft prostředí. Poví nám více o technickém a praktickém využití intranetu.

Obsah webináře

První část si vezmu na starosti já a zodpovíme si odpovědi na následující otázky:

  • Jaký je vůbec význam interní komunikace ve společnosti a jak ovlivňuje vnímání zaměstnavatele
  • Jak efektivní interní komunikace přispívá k budování značky
  • Jak na komunikační strategii pro budování značky
  • Jaké jsou nástroje a technologie pro interní komunikaci

Můj host, Vojta Blejchař, naváže tématy:

  • Úloha intranetu v interní komunikaci, jeho role ve společnosti a jak podporuje budování značky zaměstnavatele
  • Klíčové prvky efektivního intranetu jako uživatelské rozhraní a přístupnost, personalizace obsahu a informací a bezpečnost a správa dat na intranetu

O mně, Petře Vrbové

Pohybuji se v marketingu už přes 12 let a z toho poslední 4 roky se aktivně věnuje HR marketingu a budování značek zaměstnavatelů. Pravidelně školím jako jednotlivce tak celé společnosti. Radím jim, jak zaktraktivňovat značku zaměstnavatele, šířit o ní povědomí a také přitahovat nové zajímavé talenty a udržovat stávající zaměstnance. 

Každý měsíc pořádám webináře zdarma o HR marketingu a budování značky zaměstnavatele. Toto je v pořadí už třetí webinář.

Vojta Blejchař

Vojta se specializuje na tvorbu intranetů a interních webových aplikací pro firmy využívající Microsoft 365.

Je Microsoft 365 Solution Architektem a Power Platform Specialistou ve společnosti Velcore, kde působí jako nezávislý odborník. Má 11 let zkušeností zaměřující se na návrh a vývoj SharePoint Online řešení spolu s Microsoft 365 Power Platformou (Teams, Power Apps, Power Pages a Power Automate).

Jak se přihlásit?

Stačí zadat vaši emailovou adresu do formuláře a máte své místo zarezervované.

Vždy tři a jeden den před konáním webináře dostanete do mailu upozornění na to, že se nám webinář blíží. Těšíme se na vás!

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek